Post by Tuuli Honka on May 17, 2015 15:45:06 GMT 2
Tuuli Amanda Honka ‘’Tupu’’
Olen 33-vuotias, syntynyt 12.03.1982, horoskooppi on siis kalat. Perheeseeni kuuluu oma hevonen, koira, äiti, iskä, pikkuveli, joiden kanssa en siis enää asu, todellakaan, c’mon oonhan mä jo reilu kolmikymppinen! Yksikseni asustelen ikisinkkuna pienessä kerrostaloasunnossa, koiran kanssa.
Olen oranssihiuksinen, hei jes, luonnostaan ne on sen väriset, eikä todellakaan purkista, mulla on joku ihme ongelma värjäystä kohtaan, joten mun hiuksiin ei oo ikinä tungettu väriä, silmäni on kivan ruskeat, ehkä niissä on myös jotai vihreää seassa. Pituutta löytyy ja olenkin melkein 180cm, ei ihan, onneks.
Vahvuudet ja heikkoudet hmm..
+ ystävällinen
+ vahva (habaemoji)
+ näppärä
- turhan vaativa/tarkka
- suorapuheinen
- hieman kilpailuhenkinen
Olen luonteeltani varsin kiltti ja ystävällinen, mutta osaan olla tarvittaessa tiukkapipo. Autan mielelläni kaikkia koski asia mitä tahansa, ja yleensä mulle uskaltaudutaan tulla puhumaan, sillä vaikutan avoimelta ihmiseltä, mitä kyllä olenkin. Hieman ehkä flirttaileva uusille komeille kolleille, mutta ymmärrän milloin pitää rauhoittua. Olen melko kilpailuhenkinen, yleensä kyllä hyvällä tavalla, eli en suutu vaikka en voittaisikaan, vaan myönnän häviön. Yleensä se itse tilanne on se, jolloin yritän parhaani. Olen aikataulujeni orja. Yleensä aamulla mietin valmiiksi mitä teen mihinkin aikaan ja jos en pysy aikataulussa niin ei hyvä heilu, eh no ei vaiskaa… Omaan korkeat tavoitteet itseäni sekä hevostani kohtaan, joten siksi en ole mikään lyllerö vaan varsin treenattu.
Eläimiä en pelkää (no oho) vaan tuun kaikenlaisten kanssa toimeen, sillä meillä on pienestä pitäen ollut eläimiä, niin niihin on tottunut. Omakin koira on saksanpaimen koira, jonka olen kouluttanut hyvätapaiseksi. Olen rohkean puoleinen ihminen ja tykkään jännityksestä, mutta sitten oikeastaan ainut asia mitä pelkään ja inhoan eniten koko maailmassa on ötökät. Minkälainen tahansa se oli niin pelkään sitä. Muurahaisiakin, jos ne siis sattuu kiipeilemään mussa tai niitä on paljon, niin ne saa kylmät väreet aikaan.
Pukeudun mieluiten mukaviin vaatteisiin. Yleensä päälläni on harmaat/tumman siniset Peak Performancen (♥) kollarit ja jotain hupparia sekä toppaliiviä. Lämpimällä tottakai t-paita tai toppi sekä shortsit. Harvoin meikkaan tai mitään sillä naamani sattuu olemaan tasainen, eikä virheitä juurikaan ole. Oranssit hiukseni ylettyvät olkapäille ja ovatkin kivan tuuheat.
Menneisyyteni ei ole ihmeellinen. Synnyin melko rikkaaseen perheeseen, jossa - kiitos äiti - opin ''tykkäämään'' merkkivaatteista pääasiassa Peak Performancesta, jota melkein kaikki vaatteeni on. Ypäjällä kävin koulua ja sain pätevyyden ratsastusopettajaksi, jona olenkin toiminut, tai pääasiassa kyllä valmentajana. Perheeseeni on aina kuulunut hevoset, joten oma hevonen jo kuuden vuoden ikäisenä ei ollut ihme. Pieni miesriippuvuuteni saattaa olla yläasteen aiheuttamaa, mutta se siitä sitten, eh.