Chiyo
Uusi tuttavuus
|
Post by Chiyo on Oct 30, 2014 21:05:39 GMT 2
Ävyävyää... Voiko hoitohevosta vaihtaa? Ithi on ihana, mutta en ole kuvin hyvä piirtäjä jaja Ithi on musta niin se on hankala piirtä ja.. No sa notaan vaan suoraan. Ithi ei iskenytkään niin paljon kuin luulin. Onko mahdollista vaihtaa hoitohevonen Lunaan?
|
|
|
Post by Miranda on Oct 31, 2014 9:31:07 GMT 2
Minun puolestani passaa ihan hyvin, eikä hoitohevosen vaihtamista ole kielletty jos sopiva vapaa hevonen löytyy . Haluaisitko toteuttaa vaihdon ihan tarinassa? Voit kirjoittaa seuraavan tarinan jo Lunan kirjaan, vaihdan hoitajan sivuille kun hoidat ensimmäisen kerran.
|
|
Chiyo
Uusi tuttavuus
|
Post by Chiyo on Oct 31, 2014 15:33:25 GMT 2
Juu!
|
|
|
Post by ttanja on Nov 1, 2014 12:33:15 GMT 2
Noniin hartaasti olen miettinyt ja vaikka kuinka Minkistä pidänkin, tahtoisin vaihtaa hoitohevosen Juliin. Toivottavasti Mink ei suutu minulle verisesti.
|
|
|
Post by Miranda on Nov 2, 2014 12:24:26 GMT 2
ttanja, sopii hyvin, kirjoittele vaan seuraava tarina Julin kirjaan . Teen vaihdon sivuille tässä illan aikana.
|
|
|
Post by Miranda on Nov 6, 2014 17:41:00 GMT 2
Fina palannut hoitajahakuun.
|
|
|
Post by Silas on Nov 14, 2014 20:20:48 GMT 2
Nimi: Silas Cowles, tai ystävien kesken pelkkä Si. Sähköpostisi: silas-virtuaali et hotmail.com Ikä: 21 Haluatko noudattaa tasoja: En. Hoitohevostoive: 1. Hurmeen Alofina 2. Ithlinne Virkistävä tuulenvire pyyhkäisi mustat hiukset kasvoiltani ken ties minne, mutten kiinnittänyt huomiota. Miranda esitteli minulle vaaleaharjaista kaunotarta, jonka syvät silmät katselivat minua epäluuloisesti. Valkoisesta piirrosta oli irtokarvoja matkalla Finan silmäkulmaa kohti, ja ojentaessani hitaasti kättäni tamman turpaa kohti, se heilutteli viuhkamaisesti pitkiä korviaan. Lempeästi se kuitenkin puhalsi ilmaa sormilleni, vaikka korvat eivät sitä kilttiä katsetta jatkaneetkaan. "Finassa on tekemistä, eikä sen kanssa tule olemaan hiljaisia hetkiä," Miranda naurahti. Pyyhkäisin hiuksia korvan taakse ja hautauduin kaulahuiviini. "Eiköhän se ole vain hyvä asia," hymyilin vinosti. Miranda ojensi minulle riimun ja narun, ja antoi minulle siunauksensa. "Minun täytyy kiirehtiä, mutta palaan pian. Vie tamma talliin," hän hymyili ennen lähtöään. Henkäisin syvään ja seurasin hetken vaaleahiuksisen naisen matkaa. Hetkeä myöhemmin suuntasin katseeni harmaasävyiseen tammaan, joka katseli minua sivusilmällä. "Eiköhän tästä jotain tule," tuhahdin ja yritin rentoutua. ps. minulta meni hieman ohi pitikö se esittely laittaa vai ei, liitän sen sitten tarvittaessa tähän!
|
|
|
Post by Miranda on Nov 14, 2014 20:30:27 GMT 2
Silas, tervetuloa hoitajakaartiin Finan hoitajaksi . Fina kaipaakin päättäväistä ja johdonmukaista hoitajaa, toivottavasti ponin kanssa aletaan edistyä . Esittelyn saat kirjoittaa tänne, alueella on ohjeet esittelyn tekemiseen, teemme myöhemmin tiivistelmän esittelystäsi tallin sivuille ja lisäämme kaapin. Teethän foorumille ennen esittelyviestin tekoa tunnukset, niin saat muokattua esittelyäsi myöhemmin jos tarve vaatii (foorumilla on myös vakikävijöille rajattu alue, jota tunnuksetta ei näe).
|
|
|
Post by Ronja on Nov 24, 2014 15:48:05 GMT 2
Nyt. Nyt mä osaan käyttää foruumia;D
Nimi:Ronja Daniella Sähköpostisi: ponikakru.super@hotmail.com Ikä: 13v Haluatko noudattaa tasoja: Jep Hoitohevostoive: Ithi)
-Nyt voimmekin lopettaa tunnin! Ratsastuksenopettaja sanoi. Nostin ohjat hevosen kaulalta.Sen nimi oli Ithi. Olin rakastunut tähän poniin täysin. Ajattelin... Ei... Kun... Pakko... No, ajattelin pyytää tammaa hoitohevoseksi. En varmaan pääsisi, olihan tämä vasta eka tuntuni, täällä. Talutin tamman päättäväisenä opettajamme luo. - Voinko alkaa hoitaa tätä ihanaa tammaa?
T.Ronja
|
|
|
Post by Venn on Nov 25, 2014 17:39:17 GMT 2
Oi, hienoa Hoitaminenkin tapahtuu sitten hevosten omiin hoitokirjoihin, ja tervetuloa Ithin omaksi hoitajaksi! Tamma on hieman turhamaisen puoleinen, mutta oikein suloinen omalla tavallaan <: Nyt voit tehdä foorumille oman profiilin, ja sen jälkeen kirjoittaa oman esittelysi t änne, lisäämme sen piakkoin tallin sivuille sinun kaappiisi. Kysymykset ovat aina tervetulleita, jos jokin vaikuttaa hankalalta!
|
|
|
Post by Krista on Dec 10, 2014 10:50:27 GMT 2
Nimi: Kristina Alexandra Sydänmaa, tutummin Krista Sähköpostisi: virtuaalikrista@gmail.com Ikä: 19v Haluatko noudattaa tasoja: kyllä Hoitohevostoive: rakastuin Okraan, mutta vapaana olevista Marras on oikein kivan oloinen ilmestys Saavuin Myllykujaan tunnille, jälleen. Olin hiljattain löytänyt tästä pienestä tuppukylästä mukavanoloinen maalaistalli. Tunnit olivat oikein hyvän oloisia, ja olin huomannut alkavani pitää paikasta. Astelin ilmoitustaululle katsomaan minkä hevosen saisin alleni tänään. Listassa oli uusi hevonen. - Mikä tämä Marras on?, kysyin listaa tiirailemaan tulleelta vaaleaveriköltä. Muistin hetken pähkäilyn jälkeen naisen tallin omistajaksi, Mirandaksi. - Se on uusi tuntihevonen, se tuli talliin aivan vastikään. Se on oikein mukava ja lupsakka suomenhevosruuna, nainen totesi hymyillen. - Se löytyy tuolta Julin vierestä. Se muuten tarvitsee itselleen hoitajaa, innokkaita ei ole vielä ilmaantunut. - Jees, kiitos tiedosta, minäpä lähden laittamaan sitä valmiiksi, vastasin pienellä väkinäisellä hymyllä. Lähdin kävelemään ruunan karsinaa kohti. En ollut lainkaan innostunut ratsusta. Suoraan sanottuna salaisesti vihasin suomenhevosia, minulla oli huonoja kokemuksia niistä. Jyriä, kovasuisia, kankeita. Karsinasta päänsä esiin pisti hopeanmusta, ystävällisesti hörisevä tukkajumala. Tunsin pienen helpotuksen tunteen, ainakin se oli upean näköinen jos ei muuta. ... Rapsuttelin tunnin jälkeen ruunan päätä. Se oli varusteiden poiston jälkeen ängennyt päänsä kainalooni, enkä voinut olla nauttimatta hetkestä. Höpöttelin ruunalle niitä näitä, hieman taisin leperrelläkin. - Joko Marras vei sydämesi, karsinan ovelle ilmaantunut Miranda kysyi hymyillen. - En minä nyt tiedä, pieni rapsutteluhetki vain, sanoin ja otin ruunaan etäisyyttä. - Miten olisi, jos alkaisit hoitamaan ruunaa? Se kaipaisi puunailijaa ja huolenpitoa, ja pysyvää ihmistä, tuntilaiset kun vaihtuvat, Miranda kysyi jälleen. - En oikein tiedä, taidan miettiä vielä, en tiedä riittääkö aika.. sanoin epäröiden. - Soittelen asiasta jos päädyn että haluankin hoitajaksi, sanoin ja tulin pois karsinasta. Ja soitinhan minä.
|
|
|
Post by Miranda on Dec 10, 2014 12:28:02 GMT 2
Tervetuloa hoitajaksi Krista! Hienoa että Marras sai hoitajan näinkin nopeasti. Teethän foorumille profiilin niin pääset katselemaan kaikkia alueita ja viestejä on helpompi muokata. Teemme sinulle kaapin sivuille kun olet hoitanut ensimmäisen kerran. Tee myös esittely foorumin hahmoesittelyt -osioon
|
|
Chiyo
Uusi tuttavuus
|
Post by Chiyo on Dec 18, 2014 22:03:27 GMT 2
Hei tota, näin uteliaana kysyisin otetaanko Angielle hoitajaa? Tamma vaikuttaa liiankin kiinnostavalta.
|
|
|
Post by Julia P on Dec 22, 2014 12:06:19 GMT 2
Otetaanko Finalle hoitajaa? Samalla mietin, että jos Chiyo haluaa vaihtaa Angieen ja jos se on mahdollista, niin Lunan hoitaminen kiinnostaisi minua todella paljon.
|
|
|
Post by Venn on Dec 22, 2014 15:20:42 GMT 2
Chiyo, Angielle otetaan kyllä nyt jo hoitaja, täyttihän tamma 5v viime perjantaina, koulutuskin melkein päätöksessä :> Hoitohevonen vaihtuu virallisesti Lunasta Angieen ensimmäisen hoitotarinan jälkeen. Julia P, Finalla on valitettavasti jo hoitaja, unohtunut vain hevoslistaussivulle merkata :') Luna tosiaan vapautui juuri jos Chiyo haluaa vaihtaa hoitohevosensa Angieen, ja ainoana täysin vapaana hevosena meillä on Mink.
|
|