|
Post by Julia P on Dec 23, 2014 12:08:39 GMT 2
Nimi: Julia Perämäki Sähköposti: julia.virtuaali@outlook.com Ikä: 13/-01 Haluan noudattaa tasoja. Hoitohevostoive: Luna (Mink, jos Chiyo ei vaihdakkaan Angieen) Saavuin Myllykujan pihaan isäni mustalla Mersulla. Hyppäsin pois auton kyydistä, ja lähdin kävelemään reippaasti kohti tallirakennusta. Olin päättänyt tulla katselemaan minkälaisia hevosia tallilta löytyisi, ja jos tykkäisin paikasta niin totta kai voisin jäädäkkin kyseiselle tallille hoitajaksi ja tuntilaiseksi. Heti ensimmäisessä karsinassa oli iso ja kaunis kimo tamma, jonka vieressä oli suloinen vaaleanrautias orivarsa. Jäin ihastelemaan nättiä kaksikkoa karsinan ulkopuolelta, ja säikähdin hieman kun vierestäni kuului yhtäkkiä: -Moi ja tervetuloa Myllykujaan! Käännyin ympäri ja näin kauniin naisen ja tervehdin. -Olen Miranda, ja tämä tässä on silmäteräni Luna ja sen varsa Viki, nainen kertoi. -Olisin tosi kiinnostunut Lunan hoitamisesta, vaikuttaa todella kivalta hevoselta, sanoin Mirandalle. -Hmmm, Lunan hoitaja on kyllä ajatellut vaihtavansa toiseen hevoseen, joten voin jutella hänen kanssaan ja soittaa sinulle kun olen varmistunut asiasta, nainen sanoi hymyillen. -Selvä, vastasin hymyillen ja annoin Mirandalle puhelinnumeroni. -Kiva juttu, soitan sinulle mahdollisimman pian, Miranda sanoi ja lähti kohti toimistoa. -Juu, heippa, sanoin ja lähdin iloisesti hymyillen takaisin kotiin. Nyt jään odottelemaan vastaustanne!
|
|
Chiyo
Uusi tuttavuus
|
Post by Chiyo on Dec 23, 2014 17:04:45 GMT 2
Juu kyl mä Angieen mielelläni vaihtaisin!
|
|
|
Post by Venn on Dec 25, 2014 13:53:21 GMT 2
Julia P, tervetuloa Lunan hoitajaksi! Voit nyt tehdä oman profiilin foorumille, jotta näkisit kaikki alueet ja kirjoittaa esittelyn tänne. Ensimmäisen hoitotarinan jälkeen lisäämme myös sinulle kaapin tallin sivuille, antoisia hoitohetkiä! Chiyo, jups, vaihtelen hoitohevosen sivuille tänään tai huomenna (:
|
|
|
Post by Julia P on Dec 29, 2014 15:50:44 GMT 2
Moikka taas! Harmikseni joudun tulla ilmoittamaan että minulla tuskin tulee olemaan sittenkään aikaa Lunan hoitamiseen. Koulu ja harrastukset vievät paljon aikaa, ja päätän jatkaa hoitamista luultavasti vain yhdellä tallilla, minkä lisäksi puuhailen myös yhden oman virtuaalihevoseni kanssa. Katsotaan, jos joskus myöhemmin innostuisin taas Myllykujasta ja jos aikaakin olisi paremmin! Anteeksi että tämä ilmoitus lopettamisesta tuli ennen kuin olen tehnyt edes yhtä tarinaa... Joka tapauksessa Myllykuja on oikein mukavan oloinen talli, jatkakaa ahkeraa toiminnan järjestämistä ja pitäkää talli aktiivisena! Hyvää uutta vuotta Myllykujaan toivottelee, Julia P
|
|
ninny
Uusi tuttavuus
|
Post by ninny on Jan 10, 2015 18:14:48 GMT 2
Nimi: Ninny Helström (Lausutaan Ninni) Sähköposti: korppu02@gmail.com Ikä: 15 Haluatko noudattaa tasoja: Haluan Hoitohevostoive: 1. Mink 2. Luna
Kävelin pilvisenä päivänä kohti tallia jonka olin pongannut netin syövereistä. Myllykuja-nimeä kantava talli oli vaikuttanut täydelliseltä paikalta jatkaa pienen tauon jälkeen hoitamista.
Astuin sisään rakennukseen jonka kuvittelin olevan tallirakennus. Ja niinhän se olikin. Kuulin hevosten rouskuttelevan tyytyväisinä(toivottavasti ainakin) ruokaansa. Kävelin karsinan ovelta toiselle ja kurkistelin sisälle karsinoihin. Vain muutama hevonen keskeytti syömisensä katsoakseen tulijaa. Niistä yksi oli aivan ylisöpö hevonen, tai luultavasti poni. Kyseisen ponin nimi näytti olevan Mink. Tätä suloista ponitammaa olin eilen illalla jäänyt tuijottamaan varmaan tunniksi. Näin livenä Mink oli kyllä vieläkin suloisempi ja voisin jäädä tuijottamaan sitä vaikka koko päiväksi. -Ja kukas meillä täällä on? kysyi naisen ääni takaani. Käännyin ympäri ja näin vaaleahiuksisen naisen joka katsoi minua tarkkaavaisella katseella. -ÖÖ...Siis...Mä oon Ninny ja se siis lausutaan Ninni, ja mun sukunimi on Helström. Ninni Helström siis. Kattelin eilen näitä tallin sivuja ja ajattelin tullaa kattelemaan kun mun tekis miele alkaa hoitamaan jotain, sepitin ja katselin naista. -Hauska tavata Ninni. Minä olen Miranda Myllykuja, tämän tallin omistaja, Mirandaksi esittäytynyt nainen sanoi. -No, olisko sulla ollut jotain erityistä hoitsutoivetta? Ja kuinkas vanha olet? Miranda lateli kysymyksiä. -No mä kattelin tätä Minkiä kun se on niin sulonen. Ja oon 15, tasan kaks kuukautta sitten täyttäny, vastasin. -No katsotaan voitko alkaa hoitamaan Minkiä, Miranda sanoi ja johdatti minut toimistoonsa, missä hän istui alas ja alkoi selailemaan papereita minun odottaessa jännittyneenä tulosta...
//Toivottavasti tarinasta ei tullu liian pitkä kun kauhee into tuli taas päälle pitkästä aikaa!
|
|
|
Post by Venn on Jan 11, 2015 1:54:38 GMT 2
Ninny, tervetuloa hoitajaksi Myllykujaan! Vaikutit oikein pätevältä Minkin hoitajaksi. Taisitkin jo tehdä uuden profiilin foorumille, seuraavaksi kannattaa tehdä oma henkiläesittely tänne, jonka jälkeen lisäämme sinut myös Myllykujan sivuille. Hoitotarinoita saa kirjoittaa toki jo ennenkin :> Tarinan pituudesta emme sakota :-)
|
|
ninny
Uusi tuttavuus
|
Post by ninny on Jan 17, 2015 11:15:30 GMT 2
Nyt oon vähän miettiny tätä hoitamista uudelleen ja päätyny siihen tulokseen ettei tää oo se mun juttu. Hoitahaun laittaminen oli sellanen hetken mielijohde. Olen hyvin pahoillani tästä, mutta joudun lopettamaan Minkin hoitamisen.
|
|
|
Post by Venn on Jan 18, 2015 22:44:44 GMT 2
Asia selvä, ymmärrän kyllä että aina ei vain ole aikaa tai jaksamista vaikka innostusta olisikin - aina on kuitenkan mahdollisuus palata takaisin hoitajaksi, jos siltä tuntuu! :>
|
|
|
Post by Liia on Feb 14, 2015 10:17:21 GMT 2
Nimi: Liia Ranta Sähköpostisi: Onko aivan pakollinen? En oikein saisi kertoa netissä.. Ikä: 16 Haluatko noudattaa tasoja: Kyllä Hoitohevostoive: 1. Mink 2. Okra 3. Marras
Astelin Myllykujaa päin, intoa puhkuen. Hetken käveltyäni näin jo tallin. Juoksin loppumatkan. Minua vastaan tuli Miranda. Hän sanoi, että voi esitellä paikkoja. Kentällä pyöri tunti, mutta ei siitä sen enempää. Miranda esitteli minulle laitumet, tallin ja kaiken muun tarpeellisen. Nyt tunsin tallin. Tulisin varmaan toistekki! --------- Sori tommone tarina.. :/
|
|
|
Post by Venn on Feb 15, 2015 21:02:16 GMT 2
Liia, sähköposti ei ole aivan 100% pakollinen, ilman sitäkin pääsee kyllä hoitajaksi. Valitettavasti hoitajahaku on vain tällähetkellä suljettu, eikä uusia hoitajia oteta. Jos haluat, voimme pitää hakemuksesi tallessa kunnes uusi hakuaika alkaa, jolloin olet ensimmäisenä varauslistalla hoitajissa? :-)
|
|
|
Post by Liia on Feb 16, 2015 17:49:56 GMT 2
Venn, sopiihan se. (:
|
|