Post by Emily on Jul 18, 2015 22:28:03 GMT 2
Olen Emily Lindberg - 15.02.1999 syntynyt naisenalku, jonka perheeseen kuuluu äitini Birgitta, isä Edvard, pikkuveli Eemil sekä oma 3- vuotias sekarotuinen koirani Maya (klick), jossa on rotuina siperianhuskya ja bordercollieta. Minulla on myös poikaystävä Noel, jonka kanssa vietän paljon aikaa sekä muutama hyvä ystävä Inkeri ja Stella, joiden kanssa vietän Noelin lisäksi myös usein hyvin paljon aikaani.
Hiusten väri: Ristiselkään asti ylettyvät tummanruskeat hiukset
Silmien väri: Syvän siniset
Pituus: 162,3cm
Kolme vahvuutta, kolme heikkoutta:
+ Huumorintajuinen
+ Päättäväinen
+ Rämäpää
- Melko suorapuheinen
- Joissain tilanteissa melko äkkipikainen (ei koske hevosia!!)
- Välillä hieman aivoton piiloblondi
Luonne:
Minut tunnetaan yleensäkin uhkarohkeasta luonteestani ja hieman oudosta mutta hauskasta huumorintajusta, jota ei ikävä kyllä kaikki välttämättä ymmärrä. Olen melko suorapuheinen ihminen, joka ei myöskään osaa käyttää edes tarvittaessa aivojaan tai ajatella järkevästi. Tosin järkevästi ajatteleminen onnistuis varmasti kyllä kunnon yöunien jälkeen, mutta se tuskin onnistuu multa yökukkujalta. Olen myös hyvin päättäväinen - eli jos olen päättänyt jotain, niin se myös tehdään. Hevosten kanssa toimin yleensä rauhallisesti ja määrätietoisesti, enkä anna villeimmänkään orin kukkoilla yläpuolellani. Olen suhteellisen aktiivinen myös tallin ulkopuolella, sillä ratsastamisen lisäksi harrastan myös lenkkeilyä ja treenailen Mayan kanssa sekä tokoa että agilityä.
Päälläni näkee yleensä tummia ja neutraaleita värejä, eikä kirkkaat värit tulisi kuuloonkaan, nimittäin ne on mun mielestä jotain niin kamalaa ja silmiinpistävän räikeää. En sinänsä välitä ulkonäöstäni muuta kuin sen verran, että naamaan on lyöty hieman ripsiväriä ja hiukset on hyvin, jolloin kelpaa lähteä käymään vaikka kaupassakin. Ihoni on melko vaalea, sillä en rusketu helpolla vaikka kuinka yrittäisinkin makoilla auringossa. Kotioloissa ahtaudun rentoihin vaatteisiin, mutta tallilla ollessani päältäni löytyy oikeanlaiset ratsastuskamppeet. Tosin kesäisin pyörin tallilla yleensä väljemmissä vaatteissa esim. shortseissa ja topissa. Hiuksiani pidän muuten vapaasti, mutta tallilla ne on laitettu korkealle ponihännälle tai edes jonkunlaiselle sykerölle.
Olen pyörinyt hevosten kanssa pienestä taaperosta asti ja omistin kerran hoitoponinkin, mutta koska muutimme aikoinaan erittäin usein, niin en enää halunnut ottaa hoitoponia vaan tyydyin ratsastelemaan ratsastuskoululla. Kun ostimme pysyvän kaksikerroksisen omakotitalon järven rannalta - muutto lopui siihen ja sain oman ensimmäisen hevoseni - Kepen. Tosin isääni näen nykyään harvemmin pitkien työmatkojen takia, jotka hän tekee ulkomailla. Tulemme kuitenkin hyvin juttuun äitini ja pikkuveljeni kanssa, jotka hääräilevät yleensä yhdessä puutarhassa - onhan äitini nyt hulluna kaikenlaisiin kukkiin ja omistaahan hän nyt kukkakaupankin..