Post by Chiyo on Sept 7, 2014 20:27:23 GMT 2
Virallinen nimi: Siri Marianna Juulia Honkamäki
Syntymäaika, horoskooppi: 07.09.1997, vesimies
Perheenjäsenet, tärkeimmät ihmiset: Perheeseeni kuuluvat tällä hetkellä äiti, isä, pikkusisko ja kaksi koiraa. Seurustelen kuitenkin Aleksi Merilehdon kanssa, ja katselemme asuntoa Kelojärven keskustasta, jonne muuttamme heti kun täytän 18.
Elämäntilanne: Asun vanhempieni luona Kelojärven reunalla, mutta etsin asuntoa poikaystävälleni ja minulle Kelojärven keskustasta.
Lemmikit: Maatiaiskissa nimeltä Peikko & kultakaloja x5
Hiusten väri/tyyli: Sirin hiukset ovat alunperin platinablondit, mutta vaaleuteen kyllästyttyään Anni värjäsi hiuksensa alkuvuonna 2015 tummanruskeiksi. Annin hiukset ovat kiharat, mutta tyttö suoristaa ne vaikka roskapussin vientiä varten.
Silmien väri: Surillä on tummat syvänruskeat silmät.
Pituus: Siri on pituudeltaan malliainesta, 173 senttimetrin kanssa ei leikitä!
Kolme vahvuutta, kolme heikkoutta:
+ Päättäväinen
+ Ketterä
+ Puhelias
- Hieman diiva
- Perfektionisti
- Suorapuheinen
Luonne: Oon luonteeltani aika ulospäinsuuntautunut, joten haalin helposti menoja ja kissanristiäisiä enemmän kuin omaksi tarpeeksi. Mä voin olla ehkä vähän diiva, mutta eihän ulos _voi_ astua ennenkuin on meikannut, suoristanut hiukset (köh) tai edes käynyt suihkussa! Kun tulen paikalle, mut tunnistaa helposti aurinkolaseista, korkealla pään päällä olevasta ponnarista ja ja puheen sorinasta, joka seuraa kaikkialle minne menenkin. En mä mikää julkkis oo, mut mun luonteeseen vaan kuuluu puheliaisuus. Siitä puheen ollen, mä en vaa kestä tuppisuiden seurassa olemista. On tosi rasittavaa puhua puulle ja kysellä kaikkee ja sit ei vastata. Matkat mä taitan yleensä poikaystävän toyotalla tai omalla mustalla skootterillani.
Menneisyys: Siri nostettiin ensimmäistä kertaa hevosen selkään nelivuotiaana, joten hevostaustaa on kertynyt jo neljätoista vuotta. Siri on tippunut monia kertoja hevosten selästä, mutta pahin taitaa olle se, että Sirin käsi jäi hevosen alle eräissä kenttäratsastuskilpailuissa. Käsi pakettiin muutamaksi viikoksi ja taas hevosen selkään. Siri on käynyt Korkeamäellä ylä- ja ala-asteen, mutta lukion alkaessa perhe muutti Kelojärvelle. Traumatisoivinta Sirin menneisyydessä on se kun Sirin pikkuveli Matias jäi auton alle viisivuotiaana. Siri ei vieläkään välitä puhua aiheesta vaikka tapauksesta on kulunut jo kuusi vuotta.